Transfer law students. Noted for bringing their perfect TTT transcripts to law schools they didn't get into the first time. Often spotted stealing callback interviews and jobs.
E: Those damn trannies and their perfect grades are taking all the jobs! Who let these TTT gunners in?
P: They're terrible - even worse than the snowbacks!
por haTTTer2 05 de Dezembro de 2009
A popular term for someone suffering from "gender dysmorphia," meaning unhappiness with one's gender. Such individuals long to be of the other gender, often suffer extreme angst due to their biological gender, and will often go to extraordinary lengths to live and outwardly appear as the gender they wish to be, including extensive chemical, surgical and prosthetic alterations of their bodies.

M2F is often used to refer to boys/men who think of themselves as female. F2M for girls/women who think of themselves as male.
1. Pablo got tricked by a tranny last weekend. He picked up one from the club thinking he was gonna get sum pussy, instead he got a chick with a dick.

2. You ever seen a porno with that actor Buck Angel? Yo, she looks like a straight-up, buffed, hardcore biker ex-con til she takes her boxers off and you see that its a woman with a big-ass juicy pussy! She looks like a real man but be taking all kinda dick just like a real woman. That shit blew my mind when I first say it.
por BxMuscle 03 de Outubro de 2010
Snowboard terminology for steepness of a snowboard obsticle. ex: Jump or rail or halfpipe wall.
The tranny on that jump is ill lets bust cab 9's off off it
por generikal.com 27 de Abril de 2003
A person who is confused about their gender and/or sexual orientation. A gender-bender is usually over-confident, super liberal, and most likely lives in the country of California. These people(?) are often unattractive to the majority of the crowd and are only accepted on the internet. Though many people will claim to be a trannny because of the clothes they wear, this does not fit the bill.
Tranny: Yeah, I'm a girl now. I got a sex change, do you have any room for a tranny?
Gay pride community: Hmm. So you got your dick ripped off, yeah I guess you're fit for a gay pride community.
por iputbleachinmyweed 06 de Fevereiro de 2014
1. Transient
2. Valley
3. One who comes from out of town to surf your wave.
4. An unwelcome guest.
1. "Man, I wish all these tranny's would adios"
2. Whoa, it's like there's more of these tranny's driving over the hill every day"
3. "Hey tranny, get off my wave! Beat it!"
4. "Hey bud, you're gonna have to bail, no tranny's allowed"
por Ben Sanabria 20 de Agosto de 2005
someone or something that is acting like an idiot, a tool, a dumbie, someone who is whining too much, something that is not working correctly, a bad driver, similar to the word "gay" but not so politically incorrect. You can call people or things tranny and you won't offend anyone.
"GGRR!! My phone isn't working, it's being SO TRANNY!"

"Dude, why you acting so tranny?"
por thisgirlwhomakesupwords 31 de Agosto de 2011
a transvestite
tranny: Kate Walsh
por black_ink 13 de Fevereiro de 2011

Email diário grátis

Digite seu endereço de email abaixo para receber nossa Palavra Urbana do Dia grátis toda manhã!

Os emails são enviados de daily@urbandictionary.com. Nós nunca enviaremos spam para você.

×