Taking defining words to seriously. a.k.a. to a whole new level.
Guy 1 . Haha, "birth vegan". What is a "birth vegan?"

Danny: Urban dictionary it bro.

Guy 1: I'll make up my own definition.

Danny: No! DAMNIT! you're WRONG. Urban dictionary it now!Or so help me i will play dance music, which is WAYYYY better then anything else. at all. ever. FOOORRRRRever.
por wgwrgertretrt 03 de Novembro de 2013
A sexy awesome boss giy eho is banging 3 guys at a time. He is the best guy a girl could ever dream guy. He is just simply super man. He could take down chuck norris with just his good looks. Any girl that would think of rejecting him is insane and will never find happiness. He is a great athlete and very strong, he never loses in anything. He is also the best sex anyone could ever dream of.
Did you see that danny?

ya he is the perfect man.

I wish i could score him.
por Magic swag 11 de Fevereiro de 2012
Penis. Penis here, penis there, penis everywhere; A giant walking penis
'Drew': hey look, it's a Danny. He's walking around like a giant penis.
por Somecrazypersonlol 17 de Maio de 2015
An italian scumbag who thinks that everyone wants him, when really nobody does. Often the kind of guy that likes to fuck around. Sorry, not sorry.
Man, my mom just died, and now I feel so damn Danny. ugh!
por Daniel Whitley 14 de Maio de 2015
Danny Is A Simply Amazing Guy. He's Really Sexy And Attracts Every Girl That Sees Him. He Has A Great Personality And A Very Large Penis. Everyone Loves Danny But They Tend To Try And Secretly Hide It. He's Funny, Hot, And He's Very Smart, But Not Like A Nerd. Any Girl Would Be Lucky To Have Danny.
Janette: "Danny Asked Me Out! Omg!"
Kim: "Really? I'm SO Jealous! Lucky Bitch!"
por UltraTrueSwag 11 de Março de 2014
A guy who is whipped as fuck
She told another guy she loved him, why did he not break things off?

He's a Danny
por GentlemanOfScience 25 de Setembro de 2015
A fuckboy, who acts black and has a bunch of basketball shoes that are to big for him. He walks and acts like he is the shit. He also thinks that everyone likes him and thinks he's the hottest person ever.
Girl 1 there's a guy whose a complete fuckboy and he always thinks he's the shit
Girl 2 I bet his name is danny
por Lyonz54 26 de Junho de 2015

Email diário grátis

Digite seu endereço de email abaixo para receber nossa Palavra Urbana do Dia grátis toda manhã!

Os emails são enviados de daily@urbandictionary.com. Nós nunca enviaremos spam para você.

×