The One And Only Tyrannosaurus sex.

A special kind of boy who has a "NORMAL" dick...(not really)

HA HA HA IS A JOKE!

It is a name.

It happens to be my name.

Sometimes wants to become the polar bear dog from legend of Kora.
Mike: If you could become any two animals mixed together what would you be?

Jamie: I dunno man cuz- i dunno...

Mike:I'd be a polar bear mixed with a dog.

Jamie:well those aren't too different so thats fi-

Mike: well it'd be double the size of the polar bear and you could ride me around like an animal you ride around...

Jamie: wouldn't you NOT want people riding you around on your back.

Mike: That's exactly what I want tho.

Jamie: O.O wut?
#happyshit #clean #music #jamie #lol
por MANIAC!? 01 de Dezembro de 2013
The act of cooking a frozen pizza in the oven without removing the carton box or the plastic.
Dude, I totally miked my pizza last night.
#mike #pizza #baking #cooking #frozen
por NoMike 18 de Fevereiro de 2013
This ugly motherfucker who thinks he sooooooooo cool but really hes a trash licking sock fucking pencil sucking white haired leg shaven roach, who reminds me of a retarted albino beaver who got repeatativly wacked with a large rusty pair of sunglasses. plus he hits girls. his mom is a witchbitch.
Taylor: Um, is that mike over there in the grass?!?
David: No, silly goose, thats just dog shit.
#cocksucker #wristwatch #nailclipper #goose #rash
por LAdy gaga 20 de Junho de 2012
A complete and utter douche bag! He is such a fuckboi and gets hurt ridiculously easy! He has this retarded Justin Bieber hair and admits to masterbation
Ugh I dated a mike!
por That one girl sms 08 de Janeiro de 2016
Mike-Roscopic penis...a guy with a small penis
Sarah, "That guys kinda cute!"

Kim, "Yeah, but I heard he's a Mike."
#faggotsquad #penis #microscopic #funny #queef
por MikeHunt509 16 de Março de 2014
Clueless, yet trainable.
Mike is completely clueless about asking you to dance. But it's ok, he's trainable.
#dirty #awesome #bear #shy #great
por SquishyG 24 de Setembro de 2013
a guy who used to be cool, but is now just sad and old. can't commit, lives like a frat boy, and denies both
You know that guy Jessie used to date? Yea, he is such a Mike.
#mike #michael #guy #sad #old
por facon675309 11 de Agosto de 2011
Email diário grátis

Digite seu endereço de email abaixo para receber nossa Palavra Urbana do Dia grátis toda manhã!

Os emails são enviados de daily@urbandictionary.com. Nós nunca enviaremos spam para você.

×