Mar 28
JTM is short, text-messaging speak for: je t'aime ("I love you" in French).

This is popular in texting culture in French speaking countries.
Dan often sends his girlfriend, Michelle, a quick "JTM" text when he thinks of her during the day.
por gtbarry 04 de Fevereiro de 2009
Mar 27
a slang phrase usually said after asking a question.
a:"Do you want ice cream or naw?" (nah can also be used)
por joey g. 24 de Fevereiro de 2014
Mar 26
The rare awkward moment between two male acquaintances or friends when the parting gesture (handshake, fist bump, or bro hug) gets fumbled. This occurs most often either when one goes in for a bro hug and the other wants to shake hands, or when one goes for the traditional handshake and the other goes for some version of the urban handshake. The awkwardness usually lingers until your next parting, at which time you both slightly overcompensate for the previous confusion by first, deciding what form your parting will take, and second, executing it with decidedly more gusto than usual.
We totally botched our handshake last time.
Tots, brah, that was as ugly a braux pas as you're gonna see.

This time, it's a handshake, OK?
Sounds good. I was feeling a little weird about it, too.
por Ae5Ea8 15 de Janeiro de 2015
Mar 25
Phrase used to xpress extreme suprise and shock.

Can be used to get attention and/or a cheap laugh
"screaming jesus on a ferris wheel! What the hell is that!"

"SCREAMING JESUS ON A FERRIS WHEEL!!!"
por Tompson Versetti 24 de Maio de 2004
Mar 24
expression indicating extreme anger and/or
pain. see motherfucker
jayquan: yo nice kicks
shawn: thanx
jayquan: watch out for that pile of nasty shit!!......
shawn: what? aw, god damn motherfucking shitty fucking shit fuckers! i just bought these!!
por killa 03 de Março de 2005
Mar 23
when one person is in love with another and knows they don't love them back but just can't shut the f*ck up about it.
she: we really need to talk....

he: UGH!! ya know, we'd get along much better if you didn't speak.

(she can't help herself, she's in unrequieted love.....)
por thelilsis 10 de Maio de 2010
Mar 22
It's upside down, upside down.
umop apisdn
por Anonymous 25 de Agosto de 2003

Email diário grátis

Digite seu endereço de email abaixo para receber nossa Palavra Urbana do Dia grátis toda manhã!

Os emails são enviados de daily@urbandictionary.com. Nós nunca enviaremos spam para você.

×